بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


برای بازگرداندن جباری نیازی به بهانه یا دور زدن قانون نیست!

http://axgig.com/images/89162785520109338839.jpg

ما استقلالی ها ازانتقال غیرقانونی محمدرضا خلعتبری به پرسپولیس میخواهیم دست مایه ی قرار دهیم،برای گرفتن مجوز بازگشت جباری به تیم در همین ابتدای لیگ سبزدهم! در حالی که اصلا ضرروتی در این کار دیده نمیشود!مدیران استقلال نباید به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال فشار بیاورند تا اجازه بازگشت جباری در این روزها را صادر کنند!
در حالی که این کار یعنی اشتباهی را دوبار تکرار کردن و دور زدن قانون !
باشگاه استقلال اگر مایل به بازگرداندن جباری باشند،می توانند تمام امور مربوطه آنرا به امیر قلعه نویی محول کنند تا با توجه به رفاقت و ارتباطی که این مربی با مسئولان بلند پایه باشگاه سپاهان دارد،مشکل جباری را حل و فصل نماید.
ظاهرا ما آبی ها خودمان رو گیر آوردیم!؟برای برگرداندن جباری که به بهانه ی لازم نداریم!؟؟؟
اصلا میشود جباری را راضی کنیم تا نیم فصل در خدمت تیم سپاهان باشد، تا هم این تیم تا بازگشت نویدکیا ضربه ای از خلا نبود جباری و نوید کیا نخورده باشد و هم جباری اردوها و احیانا بازیهای تدرکاتی تیم ملی را از دست ندهد و هم استقلال در نیم فصل دوم بتواند از وجودش همانند فصل قبل استفاده کند.
ما هواداران هم فکر میکنیم طبق سنتهای قدیم این بازیکن دراین فصل هم به دلیل مصدومیت نیم فصل اول وی را در اختیار نخواهیم داشت!
فقط باید بررسی کرد که آیا  مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا این اجازه را می دهد که استقلالی های در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیست جدیدی را از بازیکنانش ارائه بدهد و با توجه به قانونی که تا سال قبل وجود داشت و بدین صورت بود که بازیکنانی حق حضور در لیگ قهرمانان را دارند که حداقل سه ماه در تیم خودشان حضور داشته باشند!
برای این قانون هم می توان از سازمان لیگ در خواست کرد که با توجه به تقویم  AFC و فصل نقل انتقالات فوتبال ایران که در حین برگزاری لیگ قهرمانان آسیا می باشد، 5 هفته اول لیگ سیزدهم را نادیده بگیرد و در صورت نیاز جباری را بازیکن ابتدای فصل استقلال یا بازیکن کمکی به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کنند.



نظرات شما عزیزان:

نگار
ساعت22:15---6 شهريور 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 6 / 6 / 1392برچسب:استقلال,سپاهان,امیر قلعه نویی,مجتبی جباری,خلعتبری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com